אימונים   »  מושגי יסוד באימון כושר אישי   »  אימון כושר עם כדור fitball

אימון כושר עם כדור - fitball

איפה זה התחיל

מטרתו המקורית של הכדור הייתה לסייע לפגועי גוף לשקם את אזורי הגב התחתון, הצוואר והכתפיים.מאמני הכושר החליטו להשתמש בו דווקא למטרות אחרות לגמרי: לשיפור היציבה, לחיזוק שרירי הבטן ולאימון שרירים עמוקים - בעיקר.

איך לבחור פיט בולכדור פיטבול

כדור ה-Fitball עשוי מפלסטיק אלסטי ,משווק בכמה גדלים, החל מקוטר של 55 ס"מ ועד לקוטר של 120 ס"מ. הקוטר הפופולרי ביותר הוא 65 ס"מ. מתיישבים על הכדור, אם הצלחתם להניח את כפות הרגליים על הרצפה כשהגב ישר והרגליים מכופפות בזווית של 90 מעלות, הגודל מתאים לכם.

למה כדאי להתאמן עם פיט בול

1.התמיכה של הכדור מאפשרת לגוף להימצא בתנוחה האידיאלית עבורו.הפיט בול, המנופח אוויר ועטוף בגומי גמיש, יכול לשנות את צורתו ולהתאימה לקימורי הגוף השונים בצורה מושלמת.
2.בעבודה עם הכדור ניתן להאריך את השרירים ולפתח את גמישות המפרקים.
3.שיווי משקל זהו מרכיב חשוב בכושר גופני שלא זוכה לתשומת לב מספקת מצד מתאמנים רבים . בשל גמישותו הרבה, הגודל והצורה, הפיט בול הוא משטח מעולה לעבודה על שיווי המשקל, כיוון שהתרגילים שמבצעים בעזרתו תורמים הפעלה משמעותית של השרירים המייצבים, האחראים לאיזון הגוף .
4.תרגילים שונים המבוצעים עם הפיט בול יכולים לעזור לשיפור בעיות יציבה אופייניות, כמו היפרלורדוזיס , או עמידה רפויה, המתאפיינת בכתפיים שמוטות, ובהגדלת השקע בבית החזה.

התעמלות לנשים בהריון

העובדה שהפיט בול הוא משטח רך המתפקד כבולם זעזועים יעיל ומונע עומסים ולחץ על הגוף ועל מפרקיו, הופך אותו לאביזר מעולה בהתעמלות לנשים בהריון.

אם מתאמנים לבד, בבית או בחוץ, מומלץ ונכון לבצע את האימון לאחר הדרכה מקצועית של מאמן כושר או מאמנת כושר מוסמכים

ליצירת קשר עם מדריך/מדריכת כושר לבניית תוכנית אימונים

לפרטים או קביעת אימון ניסיון 054-2348756