אימונים   »  שאלות נפוצות באימון כושר   »  שרירי הבטן

מדריך מקוצר על שרירי הבטן

אם אאמן את הבטן שלי, אני אשרוף את השומן שלי בבטן ואקבל בטן שטוחה?

כשזה מגיע לשומן, אין דבר כזה שנקרא הורדה נקודתית. זה אומר שלא ניתן לבחור את
המקום בו שורפים שומן. ניתן לאמן את שרירי בטן עד תשישות ועדיין לא תראו את
החיטובים של הבטן אלא אם תורידו את כמות השומן בכל חלקי הגוף. המפתח הוא להוריד
את התצרוכת הקלוריות.

כל שאעשה יותר כפיפות בטן, כך אראה תוצאות טובות יותר?

הרבה אינו בהכרח טוב יותר. כשמתאמנים, טכניקה בוודאות טובה יותר ממספר החזרות.
עבדו עם תנועות איטיות ונשלטות והתרכזו על הכנסת שרירי הבטן בטווח תנועה מלא.

מכשירי הבטן מזרזים את התוצאות?

אין צורך להשתמש במכשירים כדי לזרז את התוצאות. התנגדות הגוף שלכם היא כל
שאתם צריכים. מכשירים יכולים להגביל את טווח התנועה ולמעשה ישתמשו בפחות
שרירים מאשר כפיפות בטן ללא מכשור. 

כפיפות בטן יעזרו לי להיפטר מעודפי השומן בבטן?

 לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. כאשר אתה מאבד שומן באמצעות
שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה תהיה פרופורציונית באזורי הגוף השונים.כפיפות
בטן או כל פעילות גופנית אחרת, תגרום לחיזוק השרירים שמתחת לשומן.

לכל אחד יכולה להיות בטן שטוחה?

לכל אדם יש מבנה גוף שונה הנקבע על פי הגנטיקה שלו. יש אנשים שלעולם לא תהיה
להם בטן שטוחה לא משנה כמה הם רזים או כמה קשה הם עובדים. גם אל תשכחו
ששרירי הבטן הם באופן טבעי מעוגלים שניתן לראות אפילו ביותר קלות כשהשריר מחוזק.

  תרגילים לבטן מצולמים+הסבר

אם מתאמנים לבד, בבית או בחוץ, מומלץ ונכון לבצע את האימון לאחר הדרכה מקצועית של מאמן כושר אישי או מאמנת כושר מוסמכים

ליצירת קשר עם מדריך/מדריכת כושר לבניית תוכנית אימונים

לפרטים או קביעת אימון ניסיון 054-2348756