אימונים   »  מושגי יסוד באימון כושר אישי   »   אימון אנאירובי-כוח

מהו אימון אנאירובי?

לפעילות אנאירובית שני תפקידים עיקריים: חיזוק של מסת השריר וצפיפות העצם ועיצוב הגוף.אימון משקולות
חיזוק של מסת השריר וצפיפות העצם. בניגוד לאימון אירובי, בזמן אימון כושר אנאירובי הלב לא נדרש להגיע לדופק מטרה ולהחזיק בו לאורך זמן, לכן פעילות זאת לא תורמת באותה מידה לשיפור הכושר הגופני של המתעמל.
לעומת זאת, מטרת פעילות כושר אנאירובי היא לחזק את מסת השריר בגוף, תורמת ל צפיפות העצם ומפתחת כוח. כמו כן, היא מסייעת לגמישות המפרקים.
פעילות כזאת מאפשרת לעבוד על כל קבוצות השרירים שבגוף וכך לחזק גם את השרירים בהם עושים פחות שימוש בפעילות יומיומית או בפעילות אירובית.
 עיצוב הגוף. פעילות כושר אנאירובי שורפת גליקוגן שבשריר לצורך יצירת אנרגיה, ולא משתמשת בחמצן לשריפת שומנים לכן היא לא מסייעת באופן ישיר ל שריפת שומן, אך עבודה הממוקמת על קבוצות השרירים מבטיחה עיצוב וחיטוב הגוף.
עבודה במשקולות ובחדר כושר מאפשרת לעצב את מסת השריר לפי קבוצות שרירים, משפרת תנוחות לא נכונות ומוסיפה גמישות וביטחון עצמי.
תרגילים הממוקמים באזורים בעיתיים במיוחד, מבטיחים חיזוק האזור וספיגת השומן המקומי, למשל, באזור הירכיים אצל נשים ואזור הבטן והמותניים.

אם מתאמנים לבד, בבית או בחוץ, מומלץ ונכון לבצע את האימון לאחר הדרכה מקצועית של מאמן כושר או מאמנת כושר מוסמכים

ליצירת קשר עם מדריך/מדריכת כושר לבניית תוכנית אימונים

לפרטים או קביעת אימון ניסיון 054-2348756