אימונים   »  שאלות נפוצות באימון כושר   »  דגשים לאימון כושר נכון ויעיל על הליכון

דגשים לאימון כושר נכון ויעיל על הליכון

איך הופכים כל אימון אירובי ליעיל יותר, ואיך שומרים על התוצאות ?
איך שורפים יותר שומן בזמן צעידה?
איך מוציאים מכל אימון את המקסימום שיותיר את הגוף חטוב ושרירי?

ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם לשרוף יותר קלוריות באימון כושר.

טיפ 1: להתמקד ביציבה
בזמן הליכה על הליכון יש לשים לב ליציבה נכונה, תמיד לעמוד ישר עם כתפיים אחורה ולהיות עם גב ישר.
ע"י שמירה על מצב זה השרירי מעצבים (הליבה) עובדים הרבה יותר חזק.

טיפ 2: לא לשכוח לנשוםהליכון כושר
חמצן הוא אחד המרכיבים שאנו חייבים כדי שתתבצע שריפת שומנים בגופנו.
בכדי לשרוף יותר שומן בזמן פעילות אירובית יש להקפיד על נשימה נכונה וקצב אחיד.
יש לנשום דרך האף ולנשוף דרך הפה. בזמן הנשימה יש לתת לריאות להתרחב ולהתמלאות באוויר.

טיפ 3: למנוע פציעות
התחל את האימון בחימום קל על ההליכון. כשאתה מגיע לשלב של האימון עצמו התחל לשלב את הידיים והשתמש בתנועה של הזזת ידיים קדימה ואחורה בתנועה איטית תוך כדי שמירה של איזון על ההליכון ללא החזקת ידיים.
התנועה של הגוף העליון עוזרת להעלות את קצב שריפת השומנים ע"י העלאת קצב הלב.


טיפ 4: שינוי בעצימות
אחד מהטכניקות היעילות ביותר נקראת "אימון הפוגות" אימון הפוגות היא טכניקת אימון שמשלבת גיוון של מס' עוצמות.
שלבו ריצה\הליכה קלה עם עליה של זווית וזאת במטרה להגביר שריפת שומן.


טיפ 5: להגביר התנגדות
כדי להבטיח התקדמות טובה יותר, אין דרך יותר טובה להשיג תוצאות מאשר להגביר התנגדות.
כדי לשמור על שריפת שומנים יעילה ומקסימלית יש להגביר התנגדות באימונים לפי קצב התקדמות של מתאמן.

אם מתאמנים לבד, בבית או בחוץ, מומלץ ונכון לבצע את האימון כושר לאחר הדרכה מקצועית של מאמן כושר או מאמנת כושר מוסמכים

ליצירת קשר עם מדריך/מדריכת כושר לבניית תוכנית אימונים

לפרטים נוספים או קביעת אימון ניסיון 0542348756