תזונה   »  שאלות נפוצות בתזונה   »  למה אתם לא יורדים במשקל?

למה אתם לא יורדים במשקל?

נדמה לכם שאתם מתמידים ועושים הכול נכון ובכל זאת לא מצליחים לרדת במשקל.נשמע מוכר???
אולי בכל זאת יש עוד כמה דברים שאתם פשוט שוכחים לעשות...
ריכזנו עבורכם חמש סיבות למה אתם לא יורדים במשקל


 1. לא אוכלים מספיק או לא אוכלים בכלל
 שני הסיבות הנ'ל גורמים לגוף לאגור שומן במקום לשרוף אותו בדיוק ההפך ממה שרצינו. הגוף נכנס למצב של סטרס וחוסר מודעות כי הוא לא יודע מתי תהיה פעם הבאה שהוא יקבל אנרגיה שהוא זקוק לה לתפקוד תקין של מערכות הגוף.

2. חייבים להגיד לא לג'אנק פוד
פחמימות פשוטות הורסות את הדיאטה ומשחקות בהרגשת הרעב. כשאוכלים משהו מתוק מרגישים רעבים אחרי פרק זמן יחסית קצר, וזה קורה בגלל רמות סוכר בדם שצונחות מהר מאוד במיוחד אחרי אכילה של פחמימות פשוטות, וכך אנו מרגישים רעבים למרות שאכלנו רק עכשיו.

3שוכחים להתעמל

אנשים רבים לא מבינים שבנוסף לדיאטה צריך גם להתעמל כדי לאבד קילוגרמים מיותרים.מכיוון שההתעמלות מגבירה את המטבוליזם ועל כל מסת שריר שאתם מעלים אתם שורפים יותר שומן וקלוריות גם כשאתם רק ישנים.


4. לא מתעמלים נכון
אם עושים את אותה התוכנית במשך זמן ממושך הגוף מתרגל למאמץ ולכן הוא שורף פחות קלוריות ממה ששרף בתחילת תוכנית האימונים.אנשים שעושים את אותה ההתעמלות במשך שישה שבועות צריכים להחליף תוכנית אימונים.מומלץ ונכון לעזר במאמן כושר אישי לבניית תוכנית אימונים חדשה.

5. אכילת יתר (יותר מדי קלוריות )
אנשים לא מודעים לגודל המנות שאוכלים והדרך הטובה ביותר לשלוט בכמות האוכל והקלוריות היא ע"י מדידת האוכל בעזרת משקל אוכל או כוסות מדידה.
דוג': אפשר לשקול אורז, דגנים או לאכול תפוח כארוחת ביניים כי תפוח מכיל כמות ידועה מראש של קלוריות.

 וכעת שאתם יודעים למה אתם לא יורדים במשקל, תיעזרו בטיפים ובעוד כתבות באתר על מנת להשיג מטרות שהצבנו לעצמנו לשנה הקרובה.

אל תחכו למחר ,תתחילו עוד היום!!!

ליצירת קשר עם מאמן/מאמנת כושר אישית לבניית תוכנית אימונים

לפרטים או קביעת אימון ניסיון 0542348756