תרגילים   »  תרגילי כושר גב   »  משיכת פולי עליון באחיזה הפוכה

משיכת פולי עליון באחיזה הפוכה

משיכת פולי עליון באחיזה הפוכה

 

 דגשים לביצוע נכון:

1.הגו נוטה מעט לאחור.

2.התנועה במרפק לכיוון צלעות תחתונות.

3.הורדת משולש עד חזה עליון.

4.בזמן ביצוע התרגיל יש נטייה לבצע הרמת שכמות וכך יופעל טרפז עליון באופן דומיננטי יותר לכן מומלץ לבצע הורדת שכמות למטה .

5.בתרגיל מרפק מוביל תנועה.

6.הוצאת אויר בזמן מאמץ(משיכה)והכנסת אויר בזמן יישור ידיים.

הערה:

בתרגיל זה שרירי הגב נמצאים במצב מאורך יותר ולכן ניתן יהיה להרים משקל גבוה יותר מהרגיל.

מתיחות:

חשוב לזכור: אם מתאמנים לבד, בבית או בחוץ, מומלץ ונכון לבצע את האימון לאחר הדרכה מקצועית של מאמן כושר או מאמנת כושר מוסמכים.