תרגילים   »  תרגילי כושר גב   »  מתח אחיזה צרה

מתח אחיזה צרה

מתח צר

 

דגשים לביצוע נכון:

1.עליה מתבצעת עד מתחת לסנטר.

2.מרפק מוביל תנועה.

3.בית החזה פתוח,העלייה ישרה בלי תזוזות או תנועות מיותרות משאר חלקי הגוף.

4.הוצאת אויר בזמן מאמץ(עליה)והכנסת אויר בזמן יישור ידיים.


הערה:

אם רמת מתאמן לא גבוהה מומלץ לבצע את תרגיל בגרביטון שמתאים לכל רמות מתאמנים.
בתרגיל זה שרירי הגב נמצאים במצב מאורך יותר ולכן ניתן יהיה להרים משקל גבוה יותר מהרגיל.

חשוב לזכור: אם מתאמנים לבד, בבית או בחוץ, מומלץ ונכון לבצע את האימון לאחר הדרכה מקצועית של מאמן כושר או מאמנת כושר מוסמכים.