סטודיו לזוז   »  מערכת שעות   »  הסבר על אימוני כושר בלזוז

מגוון אימוני כושר וריקוד בסטודיו לזוז - הסבר על כל אימון

דאנס בודי - שיעור אירובי דאנס שמשולב עם ריקוד סוחף לשריפת שומן, פיתוח סיבולת לב ריאה, כושר גופני, חיזוק השרירים, חיטוב גוף ושיפור קורדינציה. בשילוב מוזיקה עכשווית ואנרגטית. שיעור שעובד מצויין על סיבולת לב ריאה ויפעיל אתכם עד טיפת הזיעה האחרונה!

קיקבוקס - עושה חשק להתמיד, יש תנועה ללא הפסקה, מוזיקה, ולא משעמם לרגע, בעיקר בשל השילוב המיוחד שבין הטכניקות השונות באומנויות לחימה לאירובי. מדובר בפעילות נמרצת ואינטנסיבית מאוד, מה שגורם להורדה ניכרת במשקל וכמובן לחיטוב הגוף.

אימון מחזורי - אימון מחזורי (circuit training), הוא צורת אימון בתחנות המשלבת מספר שיטות אימון לצורך שיפור מספר רכיבי כושר בו זמנית ולצורך שריפת קלוריות גדולה יחסית, באימון קצר יחסית .
באימון המחזורי הקלאסי משולבים 6-10 תרגילי כוח וסבולת, כאשר כל תרגיל מהווה תחנה (כל תחנה מתמקדת בקבוצת שרירים שונה) והמתאמן עובר מתחנת אימון אחת לתחנת האימון הבאה. סיום כל סבב התחנות נחשב למחזור אחד. במהלך האימון, מבצע המתאמן סט, בפרק זמן שנקבע מראש בכל תחנה, או  מספר חזרות המוגדר מראש. בין התרגילים בכל מחזור עושים מנוחה קצרה ובין המחזורים עושים מנוחה ארוכה יותר. סך כל המחזורים המתבצע באימון עשוי לנוע בין שניים לששה, כתלות ברמת המתאמן ומטרות האימון.

ספינינג - ספינינג (Indoor Cycling) הוא אימון ספורט אירובי שהמציא צעיר יהודי אמריקני בשם ג'וני גולדנברג,רוכב אופניים מקצועי שרצה ליהנות מרכיבה על אופניים כל ימות השנה, בלי שמזג האוויר יפריע לו.
פעילות מאוד מגוונת מבחינת הקצב והמאמץ, שמתרחשת באווירה דומה למסיבה עם מדריכים צעקניים מעודדים וממריצים לאורך כל הדרך.
אימון הספינינג משפר סיבולת שרירים ולב-ריאה, מחטב ונחשב לאמצעי מצוין להוצאת קלוריות.

פילאטיס - מטרת השיטה היא אימון הגוף, כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה. ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.
התרגילים מבוצעים במספר חזרות קצר, מתוך רצון לאפשר ריכוז במהלך כל חזרה ולהימנע מלהתיש את השריר. תרגילי פילאטיס נעשים בדרך כלל עם גב בהקשתה טבעית. כל תרגיל פילאטיס ידרוש ייצוב של חלקים מסוימים, ותנועה מאוזנת מהחלקים האחרים. הדרישה לשמור על יציבות מרבית של חלקים מסוימים אמורה לאתגר את השרירים המייצבים באותו אזור. הדרישה לתנועה הרמונית בכל הטווח אמורה להפעיל שרירים רבים יותר ולא רק את השרירים המורגלים בהפעלה.

עיצוב - שיעור עיצוב המשלב עבודה אירובית לחימום תחילה, עיצוב דינאמי לכל הגוף הכולל: זרועות, גב, בטן, ישבן, ירכיים.
עושה חשק להתמיד, יש עבודה ללא הפסקה, מוזיקה, ולא משעמם לרגע, בעיקר בשל השילוב המיוחד שבין הטכניקות האימוון שונות.

יוגה - אימון יוגה תוכנן כך שכל תנוחה מותחת ומחזקת בצורה שיטתית קבוצות שרירים, רצועות ומפרקים הדרושים לתנוחה הבאה. התנוחות תוכננו באופן מדעי ליצור גירוי והפעלה של איברים פנימיים, בלוטות ועצבים ובליווי נשימה נכונה להזרים דם עתיר חמצן לכל חלקי הגוף. הדגש באימון הוא גיבוש מודעות לגוף, מיקוד הריכוז ושליטה בנשימה בשילוב עבודה מאומצת עמוקה ורגועה.